
|
|

|

|

|

|
Notícies
|

|

|

|

|
Infollotja
|

|
|

|

|
Setmanalment trobarà en aquest butlletí informatiu, la informació de les tendències, els preus fixats i les notícies d'interès pel sector. |
|

|
registri's ara »
|

|
|

|
Per promocionar la carn
04.06.2014
Campanya de per promocionar la carn i el porcí espanyol a Corea i Grècia. A través de l'Oficina d'Exportació de la Carn d'Espanya.
L'Oficina d'Exportació de la Carn d'Espanya (OECE) ha desenvolupat durant el mes passat dos Seminaris informatius sobre carn i productes carnis de porcí espanyols a Seül, en el marc de la Quinzena Europea a Corea i de la Fira Seoul Food, la fira agroalimentària més rellevant del país. Aquestes activitats promocionals s'han dut a terme gràcies a l'Acord de col•laboració signat a finals del passat any amb ICEX ESPANYA EXPORTACIÓ I INVERSIONS, i amb el suport de l'Oficina Econòmica i Comercial a Seül. D'altra banda, l'Oficina ha presentat a Atenes les carns espanyoles a nombrosos representants d'organitzacions i empreses gregues, amb l'objectiu d'oferir a aquests operadors un coneixement més ampli de la producció i indústria espanyola de la carn, la seva oferta i possibilitats per al mercat hel•lè, fomentant i ampliant d'aquesta manera la col•laboració entre empreses espanyoles exportadores i empreses gregues importadores.
Al primer Seminari a Seül , van acudir nombrosos convidats , principalment dels sectors de la distribució i grans magatzems del país , prèviament convocats per l'Oficina Comercial , i es va comptar amb l'encarregat de la Segona Prefectura de l'Ambaixada d'Espanya a Corea , Borja Cortés -Bretó Brinkmann .
La segona cita va congregar a un important grup representatiu de la cadena horeca i de premsa especialitzada del país, i va ser recolzada amb l'assistència i col•laboració de l'ambaixador d'Espanya a Corea, Luis Arias Romaní.
Tots dos Seminaris han servit per donar a conèixer les particularitats i qualitat de la carn de porcí espanyola, promocionant els productes carnis que el sector comercialitza al país i oferint un acte de tall i degustació. A més, els convidats van poder gaudir d'un menú especial de diversos plats elaborats a base de pernil pel xef espanyol Manuel Manzano.
Per la seva banda, a Atenes les carns espanyoles es van presentar a nombrosos representants d'organitzacions i empreses gregues, amb l'objectiu d'oferir a aquests operadors un coneixement més ampli de la producció i indústria espanyola de la carn, la seva oferta i possibilitats per al mercat hel•lè, fomentant i ampliant d'aquesta manera la col·laboració entre empreses espanyoles exportadores i empreses gregues importadores.
Al costat de Daniel de Miguel, responsable de l'OECE, la presentació ha comptat amb intervencions de Jorge Andreu, Conseller Econòmic i Comercial de l'Ambaixada d'Espanya a Grècia, i de Juan-Ángel Abrit García, Cap de Sector d'Aliments de ICEX.
Jesús Domingo
04/06/2014
|
|

|

|
|